Rückblick Eggstätter Festwoche

Griaß eich, liabe Leid!

A riesengroßes Vergelt's Gott an olle, de de Eggstätter Festwoch so a besondere Zeit g’macht ham! Ob’s de Helfer san, de Tag und Nacht mit Oanpacken do warn, de Musikanten, de uns mit ihrer boarischen Musi verzaubert ham, oder olle Besucher, de mit ihrer guadn Laune des Fest erst so richtig lebendig gmacht ham – ohne eich wär des ned so schee wordn.

Mir san stolz, so a gmiadlichs Fest mit enk feian zu derfa. Dankschee und bis boid – mia gfrein uns scho aufs nächste Moi!

Pfiat eich und bleibts g’sund!
 

Sakrisch Guad.jpg
Festzelt Webseite